2.21.2014

THIS PHOTOGRAPHER //







He's fresh, he's new and he's young ! Here is my latest discovery of the month for the serie This Photographer. I know him from the school of architecture where we both went to study. Last year he went to Istanbul doing an Erasmus program and his passion for photography has been revealed there!
He did a first exhibition in Nîmes which had an incredible success because he sold everything in a really short time! I selected photos I prefered in his tumblr and I advise you to have a look on it. Matthieu Mazaudier.

Tout frais, tout nouveau et tout jeune ! Voici ma dernière découverte du mois pour la série This Photographer. Je le connais de l'école d'architecture où nous avons tous les deux étudié. L'année dernière il est parti à Istanbul pour faire le programme Erasmus et sa passion pour la photographie s'est révélée à ce moment là! Il a fait une première exposition à Nîmes qui a eut un incroyable succès, il a tout vendu! J'ai sélectionné quelques photos que j'ai préféré sur son tumblr et je vous conseille d'aller le voir. Matthieu Mazaudier.

By M.
Photos by Matthieu Mazaudier.